Dienstag, 5. August 2008

1. Theme "Sephiroth x Cloud" XD

My picture, Böörb is going to alter it. (It's a Challenge!!XD)

I'm excited as to what Böörb will come up with :3
(Sorry for sephiroth's hair - I didn't know how it looked anymore D:; XD)

Mittwoch, 30. Juli 2008

Stefefef: more selfportrait + speedpaint

Come on, Böörb! GAAAAAAAAAZNESS!!!
Ich komm mir hier so einsam vor, lad wieder was hoch!

Verdammt nochmal, ich hasse diese Bilder. Aber ich hab nichts anderes zum herzeigen...

Samstag, 26. Juli 2008

Stefefef: Lol sketches

XD!! Auron.

Used Ref for the charadesign.

And I redid this one again.. I think I finally got the hang of drawing eyes :D!!! (At least they're better than some weeks ago, haha.. D:,) But I have to practice drawing lips and face shapes, and hair.. ugh...

I did some colourstudies as well, but I'd spam the whole blog if I were to upload them XD;;

Freitag, 11. Juli 2008

Stefefef: portraits..

LOL. Have to practice more, it looks shitty.

Donnerstag, 10. Juli 2008

Böörb: Back

Hello there, I´m like...back XD.

I wasn´t painting anything the last three days so I had to make up for it today.

So here are some sketches I did (I drew a bunch more...like 10 pages A4 but I´m to lazy to scan them all )

A 1-hour sketch in Open Canvas. With reference (I altered the hair,dress and colors...). She looks kinda dead...

And my beloved citrones!! I like yellow! And I like the pic in my sketchbook...but I hate the Scan.

Mittwoch, 9. Juli 2008

Stefefef: lolwtfkitsch




Montag, 7. Juli 2008

Stefefef: ... irgendwas

Picture done for a speedpainting challenge.

Theme "Magic"